۱۳۹۴ فروردین ۱۴, جمعه

قاضی تویی

مــــــــــــــــــیدانم!
دیگربرای من نیــــــــــستی... امــــــــــــــــــــــــــــــــآ
دلی که تنگ باشداین حرفـــــــ هــــــــــــارانمیــفهمد...
"مهربانترازمن دیدی نشانم بده...!!!
کســـــی که بارهابسوزانیش
وبازهم باعشق نگاهت کند..."
مرا میشناسی...؟؟؟
خودمم...!
کسی شبیه هیچ کس...!
لابلای نوشته هایم بگردی پیدایم میکنی...!
شبیه پست هایم هستم...!
غمگین ؛ صبور ؛دلشکسته؛ کمی بهانه گیر...!
من همین حوالی ام....!
از شلوغی ها به دور ؛ به تنهایی نزدیک...!!!
...کـــــــــاش میـــــــــــــــــفهمــــــــــــیدی..! ..درد مـــــــن فقـــــــــط تمــــــــــــام عاشقــــــــــــــــانـه هایــــــم بـــــود.. ..کــــــــــــه ...لابــه لا ی بغـــــــــــــض هایـــــــم خامــــــــــــــوش شـــــــــــــــــد... .
من اگرگاهی عاشــــــــــــقانه مینویسم،
نه عاشــــــــــــقم!
نه شکــــــــــــست خورده...
فقط مینویســــــــــــم تا عــــــــــــشق, یاد قلــــــــــــبم بماند..!
در این غوغای خیانتها و دروغها و دل کنــــــــــــدن ها و عادتــــــــــــ ها و هوس ها...
من تمــــــــــــرین آدم بودن میــــــــــــکنم...!!!!!!!

خدایا ...
صدای افکار
مرا خاموش کن
تاصدای
"تو "را بشنوم...
آن قدر
غرق در قضاوت هستم!!!
که...
فراموش کردم
"قاضی تویی"...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر